עמוד הבית > בלוג > טיפים למטפלים ברפואה משלימה ששווים זהב לקידום עצמי עוצמתי בגוגל

טיפים למטפלים ברפואה משלימה ששווים זהב לקידום עצמי עוצמתי בגוגל

מחבר: מערכת האתרתאריך: 9/06/2016
טיפים למטפלים ברפואה משלימה ששווים זהב לקידום עצמי עוצמתי בגוגל - כדאי לקרוא.
 
הדרך האפקטיבית ביותר לקדם את עצמנו בגוגל היא על ידי תוכן איכותי.
 
אז מה זה תוכן איכותי?
 
מאמרים, מאמרים, מאמרים...
 
כתיבת מאמרים נכונה תייצר לנו פניות איכותיות ופניות וזה שם המשחק. 
 
כדאי לדעת מספר טיפים והמלצות לפני שנבזבז את זמננו בכתיבת מאמרים לא אפקטיביים.
 
חשוב לזהות ולסמן ביטויים רלוונטיים שיכולים להתאים לשאילתות ארוכות ולשלב אותם בתוכן המאמר כגון הטיות שונות, יחיד/רבים, שמות ערים, שמות טיפולים, מילות שאלה (בפרט "איך"), מילים כמו "טיפים", "המלצות", "מחיר" … כל אלו יסייעו בדירוג ביטויים ארוכים.
 
צריך לשלב את ביטוי המפתח העיקרי כגון "כאבים בגב תחתון" בצורה מובהקת אך טבעית ולא מאולצת ככל האפשר בתוכן המאמר.
 
ביטויי הזנב הארוך (ביטויים המורכבים משלושה מילים ומעלה) נגזרים לא רק משם המאמר אלה ובעיקר על פי הרלוונטיות של תוכן המאמר, קרי, מילים וביטויים שמופיעים בצורה מובהקת בתוכו.
 
לדוגמא הביטוי "טיפול בכאבים בגב תחתון" כולל את המילים: טיפול, כאבים, גב תחתון שהם כולם הטיות של רלוונטיות התוכן.
 
חשוב לכוון את המאמר לקהל מטרה ממוקד ככל האפשר - אנו רוצים ללכוד תשומת הלב בצורה ממוקדת ואישית ככל הניתן.
 
ככל ששם המאמר יהיה ספציפי וממוקד לטיפול בבעיה ספציפית כך ימשוך יותר תשומת לב של קהל המטרה שמחפש פתרון לבעיה.
 
זה דומה לסיטואציה שתקראו למישהו כשאתם עומדים מאחוריו.. "היי, היי אתה..." יקח לו זמן להבין שאתם מתכוונים אליו, אם תקראו לו בשמו או היי, אתה עם החולצה הירוקה או כל מאפיין ספציפי אחר, סביר שיהיה לכם הרבה יותר פשוט להסב את תשומת ליבו אליכם.
 
מכאן, במקום לכתוב מאמר על "טיפול בכאבי גב תחתון" שמאוד כללי, תחרותי וקשה לקידום כדאי לכוון את המאמר לקהל מטרה ספציפי ככל הניתן לדוגמא "טיפול בכאבי גב תחתון לנשים בהריון"
 
גולשים מחפשים שאילתות מאוד ספציפיות כגון "טיפול בכאבי גב תחתון לנשים בהריון בחיפה" ולכן חייבים לשלב בתוכן המאמר את שם העיר יותר מפעם אחת.
 
המאמר עם הכותרת "טיפול בכאבי גב תחתון לנשים בהריון" יופיע במקום גבוה כשהגולשת ההריונית תקליד בגוגל "טיפול בכאבי גב תחתון לנשים בהריון בחיפה" ויעלה את הדרוג והמיקום בתוצאות החיפוש משמעותית באזור חיפה כשבתכלס שם נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים.
 
הדירוג והמיקומים בתוצאות החיפוש של מאמר שמכוון בצורה ספציפית לאזור גאוגרפי יהיה גבוה משמעותית לעומת מאמר שמכוון באופן כללי לכל הארץ.
 
אבחנה - לכתוב מאמר המדבר לקהל המטרה ולא לגוגל !!!
 
פתיח המאמר צריך לתת הסבר מאוד כללי לגבי מה הטיפול הספציפי עושה (לא להיכנס למושגים מקצועיים וטכניים יתר על המידה - להשאר בגובה העיניים של הלקוח) ואחר כך לתת כ 2 - 3 סיפורי מקרה של מטופלים שהגיעו אליכם עם הבעיה הספציפית, באיזה מצב הם היו לפני הטיפול, כמה פגישות ארך הטיפול ואיך הטיפול עזר להם - סיפורי המקרה הם מקום מצויין לשלב את שם העיר או האזור הכללי והכי כדאי, גם וגם
 
בחלק האחרון של המאמר צריך להציע לגולשים בצורה ישירה לפנות אליכם לקבלת ייעוץ לא מחייב ולחתום בשמכם ובמספר הטלפון שלך.

בקשה ישירה ולא מתנצלת מניעה לפעולה בצורה מאוד אפקטיבית
 
היכן כדאי לפרסם את המאמר?
 
יש חשיבות גבוהה לבחירת האתר בו תפרסמו את המאמר. הדילמה היא האם לפרסם באתר האישי והפרטי שיושב על דומיין שלכם וכך לקדם גם את האתר או לפרסם באתר גדול בעל רלוונטיות מובהקת לתחום הרפואה המשלימה - בשפה של גוגל "אתר סמכות".
 
התשובה חד משמעית - מתוך המטרה הסופית שהיא ליצר פניות, כדאי לפרסם את המאמר במקום בו הוא יקודם בצורה האופטימלית ביותר.
 
אפקטיביות הקידום של המאמר נגזרת באופן ישיר מהדירוג של האתר שמפרסם את המאמר.
 
ככל שהאתר גדול יותר ואיכותי יותר (האיכות נקבעת על פי אלפי פרמטרים על פיהם גוגל בודק ומדרג את האתר), גוגל מתיחס לאתר גדול ואיכותי כ "סמכות" בתחום התוכן הרלוונטי ולכן מאמר שיפורסם בו יקודם מהר יותר ובמקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש מאשר באתר אישי. 
 
מטפלים שמנויים לאתר תרפיסט נהנים מכל העולמות. קודם כל המאמר מפורסם באתר אינדקס גדול בעל "סמכות" ודירוג גבוה בכל תחום הרפואה המשלימה. שנית, המאמר משוייך בצורה מובהקת לאתר האישי של המטפל ולכן מקדם את האתר האישי שכל מטפל מקבל בתרפיסט ישראל ופחות את תרפיסט ישראל כאינדקס.
 
האתר האישי של המטפל מקשר לאתר הרגיל (אם יש) של המטפל וכך גם האתר הרגיל מקבל זריקת כוח קידומית משמעותית בגוגל. 
 
מה זה קישורים נכנסים?
 
גוגל מייחס חשיבות רבה למספר הקישורים שמצביעים על המאמר מאתרים חיצוניים. גם כאן יש היררכיה ברורה, קישור מאתר מאותו תחום רלוונטיות של המאמר שווה הרבה יותר מאתר שלא קשור לתחום ונושא המאמר.
 
קישור מאתרי "סמכות" כמו רשתות חברתיות, גוגל, אינסטגראם, גוגל פלוס, לינקדין וכיו"ב הם אמצעי יעיל ואפקטיבי לקידום המאמר בגוגל, ככל שתשתפו ותקשרו את המאמר מהרשתות החברתיות כך יקודם המאמר יותר בגוגל. שתפו וקשרו מכמה שיותר אתרים.
 
לפעולה הזאת יש ערך כפול, מעבר לכך שתקדמו ותשפרו את דירוג המאמר בגוגל, תגיעו לקהל מטרה נוסף, עצם פרסום מאמר בפורמט הזה, שמכוון באופן מדוייק לקהל מטרה ספציפי ברשתות החברתיות ייצר לכם פניות רבות מתוך זה שאנו למעשה מפרסמים לחברים בפייבוק או רשת חברתית אחרת.
 
תוכן מקורי - אבן יסוד!
 
השריטה הגדולה ביותר של גוגל היא מקוריות המאמר. הכוונה במקוריות היא לא רק שהמאמר לא מועתק ואין עליו קרדיט ליוצר המקורי, אלה בעיקר שהוא לא שוכפל ומפורסם באתר נוסף באינטרנט.
 
גוגל מזהה בקלות רבה אם המאמר קיים באתר נוסף ומעניש את כל האתרים בהם מופיע המאמר המשוכפל, הוא לא מתעסק במי ראשון ומי המעתיק.
 
הדירוג של כל האתרים בהם מופיע המאמר המשוכפל יורד עד כדי הסרה מתוצאות החיפוש של גוגל.
 
רוצים להיות חלק מקבוצה שמקבלת פניות רבות מגוגל? אנשים שמלווים אתכם יד ביד להצלחה, מלמדים, מייעצים ומחוייבים שאתם תקבלו פניות רבות ככל האפשר.
 
קהילת תרפיסט ישראל תסייע לכם לשבור את מעגל ההשרדות ולעבור לעולם של אפשרות, שפע ושגשוג.
 
אם כל עניין הקידום בגוגל נראה לכם מעייף ולא בשבילכם, אנו לוקחים 100% אחריות עלינו ו 0% אחריות עליכם. 
 
פיתחנו עבורכם מנגנוני קידום אורגני אוטומטים בגוגל, כך שתקודמו בכל סוגי הטיפול שלכם בעיר ובאזור המגורים שלכם בלי לעשות מאומה.
 
ללא ספק ושלא תטעו, מעורבות שלכם הבאה לידי ביטוי בכתיבת מאמרים תייצר לכם פניות רבות נוספות מעבר לפניות שתקבלו בזכות המנגנון האוטומטי.
 
לפרטים והרשמה אתם מוזמנים לפנות אלי בטלפון 0544-366188 או למלא בקשת הצטרפות באתר תרפיסט ישראל.